2010/02/20

Nõelapadjad ja tormiilm

Täna oli tore laupäev. Hommikul ärgates oli selge, et ilmajaam ei ole tänase ennustusega puusse pannud ning väljas oli just nii tormine, tuuline ja tuisune, kui eelmisel õhtul lubatud. Aga ilma trotsides (või siis pigem nautides) oli mul plaan minna keskpäevaks Teeme TeistMoodi salongi nõelapatju meisterdama. See tänuväärne töötuba sai teoks Tallinna kultuuripealinna staatuse ootuses sarja „52 üllatust ja ideed“ raames ning mul oli kange tahtmine sellest kõigest osa saada. Seks puhuks õnnestus sõbrannagi seltsiliseks kaasa rääkida ning nõnda ma siis asusingi tema juurde teele, et koos suund salongi poole võtta.

Lisaks ilmale paistsid täna kõik asjaolud meie kohalejõudmise vastu olevat: olles juba teele asunud, andis ohutuli märku, et minu auto jahutusvedelik oli külmaga kokku tõmmanud, mistõttu ma poolelt teelt koju tagasi pidin keerama. Uuesti teele asudes jäin kodu lähedal kahe jõu- ja ilunumbreid näitava buldooseri vahele lõksu. Sealt pääsedes olid Järvevana tee blokeerinud viis järjestikku sõitvat sahka, vähendades minu kiiruse suht olematuks, samas kui kellaosutid kange innuga juba keskpäeva näitama kippusid. Seejärel sai mu telefon tühjaks, kui proovisin sõbrannat majast välja ajada ning sellele järgnes omajagu ekslemist Tulika tänaval, et õige uks üles leida. Kui ma nüüd ei eksi, siis jõudsime kohale taas kord viimase keskpäeva kuulutava kellalöögiga. Peaks vist Tigase-Manni nime asemel Tuhkatriinut kasutama hakkama :-P.

Vastuvõtt oli soe ja ettevõtmine ise tore ning need paar tundi möödusid topside, kangaste, pitside ja nööpide keskel linnulennul, tulemuseks kaks nõelapatja (ohvriteks Järvakandi ja Tõstamaa vallad). Aitäh korraldajatele toreda ürituse eest ning kõrget lendu valminud esemetele!

Minu kunstiteosed said täna siis sellised:

No comments:

Post a Comment